consumenten, netwerking en info-uitwisseling
Weergeven
| Begonnen discussies (6) | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Producten die ik voor geen goud zou willen missen.Mijn choco dat is Nutella, mijn smeerkaas is Santana, mijn tandpasta is Signal, mijn koffie is Senseo, mijn chocolade Côte d'Or, mijn fav... Begonnen door Pieter Jansegers |
1 |
13 Aug 2007 Antwoord van Vera VB |
Producten die je inslaat eens de prijs weer even redelijk is.Heb je dat ook dat je van bepaalde producten wacht tot je ze ergens vindt aan een redelijke prijs maar ze dan zeker inslaat. Als de Nute... Begonnen door Pieter Jansegers |
1 |
Help, ik kan dit niet meer vinden !Er zijn zo van die producten die je je leven lang op één plaats wist te vinden, maar die dan plots verdwijnen omdat die winkel niet meer ... Begonnen door Pieter Jansegers |
1 |
Producten waarvoor je speciaal naar één winkel rijdt...De glazen potjes yoghurt uit de ALDI, de colablikjes van het merk One uit de GB, het afwasmachine-zout uit de DELHAIZE, de gevogeltje-wor... Begonnen door Pieter Jansegers |
1 |
Negatieve shopping-ervaringenJe hebt net iets onprettigs meegemaakt. En je wil hier over klagen, maar ook wil je dat je eventjes kunt uitleggen waarom je het zo verdo... Begonnen door Pieter Jansegers |
1 |
Positieve shopping-ervaringenZo nu en dan zit het echt mee. Vriendelijkheid troef. Behulpzaamheid en zelf zelfopoffering van de uitbaters of de bedienden. Al te wein... Begonnen door Pieter Jansegers |
1 |
Welkom bij
Consumenten
© 2009 Gemaakt op Ning door Pieter Jansegers. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden