Consumenten

consumenten, netwerking en info-uitwisseling

Zo nu en dan zit het echt mee. Vriendelijkheid troef. Behulpzaamheid en zelf zelfopoffering van de uitbaters of de bedienden.

Al te weinig worden deze mensen in de bloempjes gezet. Tuurlijk zeggen we "Bedankt", maar we weten best dat deze mensen toch iets meer verdienen.

Wel, hier is je kans om hen te laten weten dat je écht tevreden was. Als je vindt dat ze de vijf minuutjes tijd verdienen om een consumentenverslagje te maken tenminste...

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Nu eens niets over winkels
Mijn tandarts: weet dat ik doodsbang ben voor hem, maar toch weet hij me altijd op mijn gemak te stellen met een beetje humor en vragen hoe het gaat met de kids. Praten over zijn eigen huishouden, zijn verbouwingen, noem maar op, zeker een dikke merci waard
En dan is er mijn huisdokter. Niet alleen knap :-) maar ook nog heel meelevend en geduldig, als je een uur lang wil praten over je probleem of je ziekte, maakt hij daar tijd voor. Die mensen kan je niet genoeg bedanken.
En om het dan toch even over een winkel te hebben: Aveve! Deze mensen staan je bij met raad en daad. Een winkelbediende van Aveve Aalst is me zelfs ooit thuis komen tonen hoe ik die onkruidverdelger moest verdunnen en gebruiken. Dat is nog eens service !!!!

Hierop reageren

RSS

Info

Pieter Jansegers Pieter Jansegers heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Pieter Jansegers.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden