Consumenten

consumenten, netwerking en info-uitwisseling

Je hebt net iets onprettigs meegemaakt. En je wil hier over klagen, maar ook wil je dat je eventjes kunt uitleggen waarom je het zo verdoemd spijtig vindt dat zoiets kon gebeuren.

Feedback over waarover de klanten zoal klagen is één ding, maar dat biedt nog geen zicht op de ellende die men een klant heeft aangedaan door niet de dienstverlening of de producteigenschappen te verstrekken waarop de klant in eigen mening recht heeft.

Klachten zijn welkom, door jezelf voorgestelde oplossingen nog veel meer, suggesties voor verbeteringen aan de service in het belang van iedereen des te meer...

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hier kan ik mee instemmen, ik maak het op mijn werk elke dag mee. Klanten zijn ontevreden en willen uitleggen waarom dit probleem hen zo erg aangrijpt en een ander misschien minder.
Als je even luistert, hoor je meestal dat ze zelf al een voorstel hebben om diot op te lossen.Ditontbreekt vaak in supermarkten en andere winkels. Je kan zeggen wat er scheelt aan het gekochte product, maar waarom je daar nu juist over valt vraagt niemand.
Binnenkort een ombudsman aan elke kassa? :-)

Hierop reageren

RSS

Info

Pieter Jansegers Pieter Jansegers heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Pieter Jansegers.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden